Pagina's

vrijdag 28 juni 2013

Stilleven op klassieke wijze + modernistische wijze

Stilleven op klassieke wijze + modernistische wijze

Stilleven klassieke wijze
Stilleven met drie objecten uit deze tijd, gemaakt met aquarel verf.
De volgende objecten heb ik gebruikt:
-       Pritt stift
-       Half liter flesje
-       Mobiel

Ik heb sommige kleuren meer verdund met water, dan andere kleuren. Ik wilde bijvoorbeeld een hele lichte groen en zwart heb ik juist donkerder gelaten.


Stilleven modernistische wijze
Stilleven gemaakt op een modernistische wijze, met waterverf. Ik heb gebruikt gemaakt van drie objecten uit deze tijd:
-       Pritt stift
-       Half liter flesje
-       Mobiel

Ik heb me laten inspireren door het werk van Henri Matisse.
Ik heb het gemaakt met kleine stipjes waterverf, deze stipjes heb ik dicht tegen elkaar aan geplaatst. Ik heb gebruik gemaakt van verschillende tinten kleuren.












Gemaakt door: Kelly Duivenvoorden 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten